dinsdag 10 januari 2012

Eerste LIO meeloop dag groep 4 en aftellen bij groep 3.

Gister had ik mijn eerste meeloop dag in mijn LIO groep 4. Het is mij erg goed bevallen, de kinderen waren erg enthousiast en we hebben lekker veel gedaan in groep 4.

Zelf heb ik met een klein groepje meisjes rondom de tafeltjes gewerkt en dan vooral het tafeltje van 2 met de pindanootjes. Het groepje vond het leuk om zo met de tafels bezig te zijn, we hebben namelijk allemaal spelletjes gedaan vanuit de tafeltoren. Tijdens het schrijven heb ik bij een groepje kinderen begeleiding geboden. Dit waren de kinderen waarbij het schrijven nog niet zo makkelijk verloopt.


Een goede eerste indruk heb ik in ieder geval van deze drukke enthousiaste groep kinderen.

Vandaag ben ik weer terug gegaan naar mijn lieve schatjes in groep 3. Na vandaag is het nog maar 5 keer dat ik bij ze ben en ik kan je vertellen dat ik ze echt ga missen! Ze zijn net zoals mijn LIO groepje lekker druk, maar zo enthousiast! Ze houden van drama en kunnen goed luisteren naar mijn verzonnen verhaaltjes tussendoor. Veel beweging en energizers heeft deze groep wel nodig, maar het is dan ook groep 3. Morgen heb ik net zoals vandaag de hele dag de klas, dat is zo'n heerlijk vrij gevoel!

Donderdag komt mijn SLB'er voor de laatste keer op deze stageschool. Samen met mijn mentor hebben wij dan een beoordelingsgesprek, ik ben benieuwd!

Zo nu ben je weer een beetje op de hoogte van deze juf, hoe was jouw dag?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten