zaterdag 14 januari 2012

Beoordelingsgesprek stage groep 3

Donderdag ochtend heb ik samen met mijn SLB'er en mijn mentor een beoordelingsgesprek gevoerd. Ik moest zelf aangeven waarover ik wilde praten. Ik heb vooraf aan het gesprek mijn SWOT en leerovereenkomst erbij genomen en hierover een reflectie geschreven. Deze reflectie is gedurende het gesprek duidelijk naar voren gekomen. Rondom de 7 competenties hebben wij een heel fijn gesprek gehad.

Aan het einde van het gesprek had mijn mentor ook nog een aantal positieve dingen te melden. Zij volgt mijn blog en heeft gekeken naar de 21e eeuws skills en daarbij haar mening gegeven over mij. Zo heb ik feedback ontvangen over: samenwerken, probleemoplossend denken, ICT-geletterdheid, creativiteit, communiceren en sociaal-culturele vaardigheden. Alles was heel erg positief, ze vond dat ik klaar was voor mijn LIO stage en heel veel passie voor het beroep heb. Alleen moest ik soms iets minder bescheiden zijn. Dat is ook een reden dat ik deze blog schrijf. Iedereen mag weten dat het heel goed met mij is gegaan in groep 3!! 

Wat ik verder nog wil melden is dat ik binnenkort een eigen site krijg. Mijn site kun je nu nog niet bezoeken, maar binnenkort kun je wel kijken op www.digifemke.nl 
Dit wilde ik al heel lang, maar omdat ik bijna jarig ben (a.s. woensdag) vond ik dit wel een mooie gelegenheid om dit cadeau te doen aan mijzelf. Ik kan niet wachten tot deze site online staat! Deze site zal vooral veel overzichtelijker zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten